«Саморозвиток педагога в умовах НУШ»

Хоча б над тобою було сто вчителів – вони будуть безсилі, якщо ти не зможеш сам змусити себе до праці і сам вимагати її від себе.

В.Сухомлинський

Суспільство завжди ставить до вчителя високі умови. Щоб навчити інших, потрібно знати більше за всіх.

Одним з показників професійної компетентності педагога є його здатність до саморозвитку, яка проявляється у прагненні до зростання, самовдосконалення.

Щороку до вчителя приходять нові учні, що несуть із собою новий етап розвитку суспільства. Модель сучасного вчителя передбачає готовність до застосування нових освітянських ідей, здатність постійно навчатися, бути у постійному творчому пошуку. Саме тому основною метою саморозвитку й самоосвіти вчителя має стати досягнення бажаного рівня професійної компетенції.

Отже, кожен сучасний учитель має усвідомити, що саморозвиток - це не лише професійне самовдосконалення , а й усвідомлена потреба, яка захищає його від інтелектуального зубожіння, це усвідомлений процес пізнавальної діяльності, це вдосконалення будь – яких рис людини або її навичок, це постійний пошук, зростання, розвиток. Тому самоосвіта є головним завданням кожного вчителя.

Шляхи саморозвитку:

*регулярне читання найновітнішої літератури,

*участь у фахових конкурсах,

*спілкування з колегами на професійних Інтернет – ресурсах, форумах, блогах,

*створення на робочому столі ПК папки «Мої досягнення» і ви підсвідомо не захочете залишити її порожньою,

*відео зйомка власних уроків.

Прийняття Закону України «Про освіту» визначає нові вимоги до підготовки висококваліфікованих вчителів Нової української школи

Кiлькiсть переглядiв: 31

Коментарi